Praat mee over de toekomst

23 februari 2019
De lokale PvdA-afdelingen van Bernheze, Landerd, Oss en Uden zijn per 1 januari opgegaan in Partij van de Arbeid Maashorst. Deze afdeling wil een onderkomen zijn voor alle leden uit de regio en een netwerk vormen waar progressief denkende mensen zich welkom voelen. Actieve burgers zijn van harte uitgenodigd om over actuele maatschappelijke thema’s te spreken om zo nieuwe ideeën en gedachten te ontwikkelen. Maandag 11 maart is er in Uden een bijeenkomst voor belangstellenden.

In de loop der jaren is er veel veranderd. De inbreng van burgers komt niet meer vanzelfsprekend voort uit verzuilde organisaties. Het is persoonlijker en individueler geworden. Om tot een gezamenlijke betrokkenheid te komen, moeten verschillende meningen en standpunten op elkaar worden afgestemd.

Het is de ambitie van PvdA Maashorst om mensen met diverse opvattingen bij elkaar brengen. De partij wil hen de tijd geven om met elkaar te overleggen over zaken die ze van belang vinden. Ze hoeven het niet over alles eens te worden. Het enige ze vragen van de deelnemers is om een lijst van tien stellingen op te stellen. Die wordt vervolgens aangeboden aan de eigen politici ter ondersteuning van hun werk in de gemeenteraad.
Iedereen die mee wil denken en doen -breng gerust iemand mee- is van harte uitgenodigd voor een goed gesprek rondom de tafel op maandag 11 maart. De bijeenkomst is bij ontmoetingsplein De Kom In aan de Germenzeel 800 in Uden. Het duurt van 20 tot 22 uur.